Devlet bizden 10 adım önde..

Son günlerde fetö terör örgütü epeyce popüler oldu. 15 temmuz darbe denemesinin hezimete uğramasından sonra, ben demiştimciler sosyal medyada boy göstermeye başladı.


Bugün bir arkadaşımla konuşmamızda orkide yağlarının sahibi pdy ile ilgilimiz yoktur mesajını verebilmek için tv kanallarına darbenin karşısındayız demokrasinin yanındayız gibi reklamlar veriyordu ama sorgulanmak için alınmış, bide onlardan değiliz diyordu dedim. Bana kim onlardanım der ki dedi. Yani şimdi öyle bir ortamdayız ki herkes vatan millet diyor ama kim samimi kim kripto paralel çözmek zor.

Bu noktada biz bunların ne şerefsiz olduklarını biliyorduk ama erdoğan yıllarca taşıdı bunları göklere çıkardı alkış tuttu diyenler var. Bende öyle sanıyordum ama daha ak parti kurulmadan önce erdoğan fetöyü çözmüşte ben yeni yeni anlıyorum. Daha doğrusu reis bunları yeni anlatıyor. Netice olarak bizim bildiğimiz yeni öğrendiğimiz, fark ettiğimiz şeyleri devlet, devlet adamları, devlet kurumları zaten biliyorlar. Herşeyin sırası gelince, zamanı gelince gereken yapılıyor yapılacakta. Bu sonucu görmemek için kör olmak lazım. Yada koyu bir erdoğan düşmanı.

Netice olarak; tamda olması gerektiği gibi devlet bizden 10 adım önde gidiyor ve bu da güven veriyor.

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.